Söndag

Bloggen har varit helt död den senaste veckan. Ingen speciell anledning till det, jag har bara inte haft något att skriva om.
Idag har jag pluggat nästan hela dagen inför nationella på torsdag. Å n g e s t ! Jaja, det kommer säkert gå bra...
Sen har jag ju så klart varit i stallet, Lantana var jätteduktig och lugn idag. Vi har haft henne i en månad nu. Tiden har gått jättesnabbt samtidigt som det känns som en evighet. Konstigt. Men hon mår bra nu, dock fäller hon ganska mycket just nu så det kliar nog en del i pälsen. Vi brukar alltid ge B-vitamin när dom fäller så det blir nog bättre snart. Jag vet inte om jag har skrivit att hon skrapade upp ett skrapsår i pannan för ett tag sen? I vilket fall så har det läkt jättebra och snart börjar det nog växa ut päls igen.
Jag har fortfarande inga nya bilder på lilla bäbistjejen så ni får en bild på min ängel i stället. Förresten hade världens sjukaste dröm i natt, den handlade om Lazda.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: okej, tack för att du svarade :) jag ändrade bildstorleken! Skulle tydligen bli bättre kvalite då :)

2012-03-12 @ 20:35:09
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: ja eller hur!

Jag brukar alltid ta print screen på bilderna jag ska lägga upp för att det ska gå snabbare. Då blir de ganska bra kvalite, men riktigt små!

Och när man inte tar printscreen blir det dålig kvalite men dem blir stora! Så det är härligt när man både kan få stora bilder med bra kvalite :)

2012-03-12 @ 22:04:02
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sv; tack! :D

Lycka till me proven :) aa Gud va mycke hästarna har börjat fälla nu... Haha ;p <3

kram

2012-03-13 @ 07:25:36
URL: http://mylifeandhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0