Läget @ the moment

Nu drar jag nog snart ut i solen igen, man får ju passa på när det är fint väder vilket det inte direkt är jätte ofta om man säger så.. Fast jag kommer antagligen bara bli ännu rödare, få en riktigt fin svennebränna ;)
Va och jobbade innan och lyckades få nästan dubbelt så mycket pengar för min rad än den va värd från början. Inte helt fel ;) Så i helgen ska jag köpa något fint till mej själv, bara för att jag är värd det efter allt slit denna veckan.  
Vi gör nog inget alls med Lantana idag eftersom min syster fyller år och släkten ska komma. Så hon får vila och fortsätta jobba på den fina formen hon är i inför beach 2012 med lite mer gräs ;) 
Nej, har inget mer och säga alls egentligen och det blir bara babbel av detta inlägget så nu sticker jag ut i solen innan det blir regn eller nåt igen, det börjar redan se molnigt ut.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0