Uteritt

Tjenare! ;)
Idag red jag ut på Lantana för första gången i detta stallet. Eller, mamma hade henne i kapsonen. Men det va första gången jag satt på. Vi gick rundan ner till gården med ridhus och större stall, som vi har gått några gånger innan. Men då har vi bara gått med henne utan någon på. Det gick jätte bra, hon tyckte det va lite jobbigt med blinningattacken som kom vid ett ställe. Annars gick det super bra! Hon börjar verkligen lugna ner sej nu, är som en helt annan häst mot vad hon va i början. Dessutom är hon otroligt lugn, självsäker och cool i sin personlighet, hon tar det lugnt och chillar på livet lixom ;) Så det va kul, det va längesen jag red ut.. 
Åh, vet inte vad det är men jag bara älskar denna bilden! Fina fina häst ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

åhh, sjukt härlig bild! Jätte vacker :)
Det finns en sån härlig känsla i den!

Svar: Åh tack!! :D Håller med dej faktiskt, det är nog känslan som gör det haha :)
Elin Bergman

2012-07-05 @ 13:45:07
URL: http://ujohanna.blogg.se
Postat av: Johanna

Var du i stallet nära där jag bor idag?
Vid Herman och oliver? :)

Svar: Japp det va jag! :) Red Herman liiiite för första gången på typ ett år haha. Tror faktiskt knappt at han blitt riden sen dess heller? :o Om du såg oss va jag den blonda med ridbyxor haha ;)
Elin Bergman

2012-07-05 @ 20:10:49
URL: http://Ujohanna.blogg.se
Postat av: Johanna

sv: (kom aldrig upp på min sida att du hade svarat så jag får svara såhär)
Nej, brukar aldrig se någon där så tror inte att han har blivit riden, haha! Gick det bra då? :)

Svar: Okej så konstigt! :o ;)Haha nej jag tror inte han blir riden så mycket ;) Det gick sådär, han vart liiiite taggad när jag red eftersom han vet att jag brukar rida han lite mer "seriöst" och han tycker att det är så sjukt kul haha. Och jag har ju inte ridit "ordenkligt" sen typ Lantanas provridning/annan provridning och sist jag red honom ;) Men om man tänker på det gick det helt okej haha :) Han som äger honom sa att han skulle ta fram nån gammal dressyrsadel till nästa gång så det kanske blir ännu bättre då! :)
Elin Bergman

2012-07-09 @ 00:15:22
URL: http://ujohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0