Sova? Ja tack..

Började dagen med jordgubbar, inte helt fel. Sen har jag inte gjort något alls känns det som. Jag är så sjuuukt trött nu, skulle kunna sova dygnet runt typ ;) dock hatar jag att sova länge för det känns som om hela dagen slösas bort.. Så efter x antal larm på mobilen släpar jag mej upp vid 10. Sen efter lunch sover jag igen haha ;) Lite senare åker vi till stallet som vanligt. Prinsessan ska antagligen jobbas på banan idag eftersom hon vilade igår. Vi får se hur det går idag, antagligen kommer jag hitta något att oroa mej för som vanligt.. SKÄRP DEJ ELIN!! Slänger upp en bild på hennes nya grimma också. Från protector. Den verkar skitbra, mycket lättare och mjukare än "vanliga". Dessutom blev den väldigt fin på henne tycker jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0