Sommarkväll

Jag kom nyss hem från stallet faktiskt. Vi tänkte testa att åka dit sent på kvällen och det gick faktiskt att träna lite på banan! Dock är det ju inte alltid det funkar, men när det gör det får man ju passa på. 
Jag tömkörde henne lite på spåret i skritt. Bara för att hon skulle gå dit jag ville vilket vi hade STORA problem med sist. Men idag gick det faktiskt jätte bra! Jag gick till och med in på volten där hon dummade sej som mest sist. Hon stannade ju och så men jag fick fram henne ganska lätt. Jag är faktiskt riktigt nöjd med mej själv för en gångs skull. Jag löste situationen på ett bra, lugnt och bestämt sätt. Men ändå inte så att hon blev kränkt. Bara precis tillräckligt för att visa henne "med hela handen" hur hon skulle göra och att hon skulle göra det utan några tveksamheter. Punkt.
Och det gick som sagt skitbra! Det va en jätte fin sommarkväll, hur mysigt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0