Nya bilder

Hallå hallå ;)
Har varit och jobbat idag som vanligt. Jag är faktiskt väldigt nöjd med mej själv, jag tycker jag har jobbat på skitbra och har tjänat helt okej på denna tiden! 
Nu i eftermiddag har jag suttit och fixat lite med en ny design. Till mej själv denna gången, jag har haft denna gamla väldigt länge nu faktiskt så jag tycker det är dags att byta. Så kameran fick följa med till stallet idag och mamma tog ca 500 (!) bilder på mej och Lantana. Så det är en del att rensa.. Men vi fick väldigt många jätte fina blider också, så räkna med massa massa nya bilder nu ett tag! ;)
I kväll blir det USmöte, nu ska jag sätta mej och börja rensa bilderna..
*Smakprov*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0