Dagens tömkörning

Idag var det mycket bättre väder - mindre blinningar. Så La fick jobba lite på banan. Jag är faktiskt nöjd! 
I början tramsade hon lite om att hon inte ville gå på ett speciellt ställe i skritten, men vi löste det bra. Resten av tiden gick det faktiskt väldigt bra. Jag travade och galopperade på en stor volt och skrittade på spåret. Jag travade också en del på spåret, med tempoökningar på långsidorna. Det gick bra, hon bjöd bra framåt och hängde inte i handen. Men hon är lite svagare i höger varv, vilket gör att hon inte är helt jämn i traven när man ökar tempot för mycket. Men det är ju sånt man får träna upp med tiden, och hon kan ju så klart inte vara helt pefekt utan träning. Även om hon inte är långt ifrån ;)
Jag är i alla fall väldigt nöjd med hur både jag och mamma löste de olika händelserna tillsammans med Lantana, idag var ett BRA pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0