Min dag

Idag var jag på provapådag, som ni säkert redan har läst. Det var jätte bra där i alla fall och jag tror att jag vet vad jag ska välja faktiskt. Det är väl på tiden, vi ska välja om bara någon vecka!
Nu är det bara att sätta igång med matten, fast först ska jag äta. Jag missade lunchen idag eftersom jag skulle vara på gymnasiet när vi äter så det fick bli en macka i stället. Inte bra!
Haha, man kan väl säga att det har varit ganska lik färg på de flesta hästar vi har provridit. Alla bruna utom en svart, tre fuxar och en isabell.

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Ja det kanske vi gör, haha :) skulle vart kul!

2012-01-16 @ 20:39:53
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0