iskallt

Dagen började med en cykeltur till skolan i 10 minus, resultatet blev att växlarna frös på högsta växeln. Lyckat! Sen hade vi gymnasieval, det är skönt att äntligen ha bestämt sej och skickat in det. Så nu är det väl bara att hoppas på att man kommer in på sitt förstaval.
Annars idag har jag och Minnie gjort övergrymma parodier på storbloggare hela dagen, skrattar och ja. Varit som vanligt helt enkelt. Ett gott skratt förlänger livet, eller hur var det? ;)
I morgon blir det ingen skola för min del, jag ska på jordnötstest. För er som inte vet vad det är: jag är allergisk mot nötter och i morgon ska jag prova äta lite jordnöt och se hur det går. Typ.
Jag och Herman i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0