Designstopp

Äntligen heelg!
I kväll ska jag inte göra något speciellt. Sitta hemma och fixa med lite designer tror jag. Just nu har jag 3 designer jag ska göra till ett par tjejer, jätte kul!
Just nu hinner jag tyvärr inte göra fler eftersom jag har så mycket i skolan. Vill du väldigt gärna ha en design kan du skicka till [email protected]. Då börjar jag med den så snabbt jag har hinner, men det tar tid. I din "beställning" ska detta vara med:
* Bilder du vill ha med. Gärna många och helst av så bra kvalité som möjligt. Mobilbilder funkar men det blir ju inte lika bra som med t.ex. systemkamerabilder ;)
* Färger du tycker om. Färg/mönster-idéer till bakgrunden.
* Text du vill ha i menyn.
* Idéer och inspiration.
Har du en design av mej får du inte kopiera den till att göra andra designer. Min design = mina mallar. Mina designer ses bäst i webbläsaren safari då det är den jag själv använder. Jag gör mina designer i photoshop elements 6.
2 designer jag har gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0