Tisdag

Mitt ben är mycket mycket bättre idag, så himla skönt! Jag kunde gå normalt igen, wehoo haha! Och i morgon har jag lång sovmorgon och bara en "lektion" med eget arbete/grupparbete inför en redovisning vi ska ha på torsdag. Sen på fredag tar jag jullov, äntligen! Men den här hösten har verkligen gått fort, det är lixom julafton på måndag?! Och snart är det nytt år igen, asså tänk att det snart har gått ett helt år sen "den" tiden. Och tänk att vi snart har haft Lantana i ett helt år! 2012 har verkligen varit händelserikt, på alla olika sätt. 
 
Nu ska jag snart gå upp och försöka tvätta håret utan att duscha. Jag får ju inte blöta ner mitt ben på typ 10 dagar så det tar lite tid att krångla med att hålla det torrt.. 
Mitt hår är ju så himla lååångt! ;)
 

Kommentarer
Postat av: johanna

härligt att benet är bättre! :)
jag har fortfarande inte köpt en enda julklapp... :o
åh, vi fick jullov förra fredagen, otroligt skönt att kunna sova länge igen!

asså jag e verkligen kär i ditt hår! hur fan kan du få det så långt?
haha x)


Svar: Ja så himla skönt! :)Åhh haha men jag är inte helt klar ännu jag heller! ;)
Fuusk, vi hade lektioner ända till idag, vi hade till och med en stooor redovisning idag! :o

Ååhh tack så glad jag blir! :) Asså jag vet inte haha x) Jag har inte klippt mej på över ett år, och det enda jag har i det är schampo, balsam och ibland balsamsprej när jag ska borsta det. Men jag plattar det nästan aldrig, tvättar det nästan alltid på kvällen innan jag ska sova och låter det självtorka och ja.. Det är typ det haha! x) Och just det, jag borstar det vääldigt sällan när det är blött, bara när det är tort! ;) Men det är väldigt slitet nu faktiskt, så snart ryker det nog! :(
Elin Bergman

2012-12-19 @ 20:47:40
URL: http://ujohanna.blogg.se
Postat av: Johanna

Haha, fast vi började ju våran termin den 13 augusti, så det var typ därför! :D as gött! O ska bli så sjukt kul nu efter lovet, då kommer vi jobba halvda dagen i stallarna/hos smådjuren och halva dagen ha lektioner! (2 lektioner typ)
Jag kommer bo på skolan då, så sjukt roligt! :D

Åhh, hatar att klippa mig... :( vi får hoppas att du får behålla ditt hår! :D
Jag klippte mig idag.. :( men nu ska jag verkligen ta hand om det så jag slipper allt slitet! :)
Smarta tips! :)

Svar: Haha ja just det! Men ändå, as skönt att ha lov så tidigt! :O ;) Så kul! Ååh så mysigt! Kommer du typ bo där hela terminen? :)
Det gör jag med, hatar att klippa av allt hår man har sparat till! :( Haha ja vi får hoppas att jag inte behöver klippa av sååå mycket, men det känns typ som att jag kommer behöva klippa av typ 10 centimeter.. :(
Åh :( Behövde du klippa av mycket? Ja jag borde också ta hand om mitt bättre hehe ;)
Haha tack tack ;)
Elin Bergman

2012-12-21 @ 11:04:49
URL: http://Ujohanna.blogg.se
Postat av: Johanna

sv: nää, inte hela terminen, men i några veckor tror jag! :)
Ja, eller hur! Åh, gu va tråkigt om du behöver göra det (jag fick klippa av så mycket en gång - hemskt) Fast det känns ju otroligt fräsht när man får bort allt det slitna! :)
Nee, faktiskt inte, blev kanske 2-3cm! Men känns riktigt kort nu... :(

2012-12-22 @ 02:16:14
URL: http://ujohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0