På dåligt humör..

Kom hem från skolan för ett tag sen och sitter med min älskade dator. Jag hoppas på att få lite mer blogglust nu också kanske? 
Senare ska jag ju till stallet som vanligt, jag hoppas att det går bättre idag, även om jag har en dålig dag. Men som jag skrev igår får det ju så klart inte gå ut över Lantana på något sätt, jag måste lägga mitt dåliga humör åt sidan i stallet annars blir det bara skit av allt. Vissa dagar har man bara lite svårt att göra det, har verkligen ingen aning om vad det är med mej de här två dagarna? Jag har lixom ingen anledning att vara va på dåligt humör, allt är verkligen så himla bra just nu. Skolan är jätte bra, innan igår var det perfekt i stallet och allt annat är också super. Men alla har ju sina dåliga dagar, right? Jag kanske ska använda mitt humör till att göra några åsiktsinlägg, det var ett tag sen jag gjorde det? Japp, så får det bli, måste bara bli klar med allt arbete först ;)

Jag blir nog på bättre humör av denna lilla sötisen sen, vem kan motså att mötas av detta lixom? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0