One week

Igår var det exakt en vecka kvar tills skolan börjar.. Shiit nu börjar man faktisk bli lite nervös hehe ;) har nog inte riktigt fattat att allt kommer bli heeeeelt annorlunda än vad det har varit. SKÖNT, men jag har inte fattat det ännu, och kommer nog inte göra det förrän första dagen är avklarad. Men jag är taggad, det kan ju knappast bli sämre än vad det var på högstadiet i alla fall ;)
I morgon är det en speciell dag, jag har lagt ett tidsinställt om det. Hm.. Tänk på en viss La så kanske ni kan gissa?
Annars blir det nog lite dåligt med bloggningen i morgon. Stallet på förmiddagen, sen stan för att kolla på kameraväska och på kvällen ut och äta med familjen och kolla på pappas bror som tydligen skulle bli mr. Lax? Hahah, det låter himla kul, men jag tror att det är när man har fått upp den största laxen?
Slänger upp en osminkad bild på moi i brist på annat ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag börjar redan på måndag! Är inte nervös ännu, men jag kommer typ dö när jag är påväg till skolan, haha!
Håller tummarna att jag får en bra klass i alla fall, pallar inte en till dålig klass haha :P
Vilken linje var det du skulle börja på nu igen? :)
Jätte söt outfit förresten :)

Svar: Åh, konstigt att vi börjar så olika! Men jag hade lätt kunnat tänka mej börja typ i morgon haha, bara för att få det gjort ;) Ja, vi får hålla tummarna att vi får en bra klass, jag orkar inte heller en dålig klass igen haha :P
Jag ska gå humanist i stan :) Du skulle gå plönninge va? :)
Tack! :)
Elin Bergman

2012-08-10 @ 14:54:38
URL: http://Ujohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0