My star

Idag är jag sjukt GLAD! Vi hade träning idag och det gick sååå jäkla bra, jag kan inte ens beskriva hur BÄST Lantana är. Hon är så fin, rör sej otroligt fint, har en riktigt bra inställning och är framför allt väldigt cool. T.ex. stod min tränares barn rakt framför henne och viftade med en färgstark jacka, och hon brydde sej inte över huvud taget. Då ska man också komma ihåg att hon är 5 ÅR. 
Till träningen då, vi tömkörde idag igen. Vi har haft ett litet uppehåll med det nu ett tag så hon tyckte att det var lite jobbigt. Men när hon hade kommit igång ordenkligt gick det super bra! Hon jobbade på jätte fint och fick verkligen jobba igenom i hela kroppen och "ta ut sej". Och framför allt lyssnade hon perfekt på mej och var väldigt lyhörd. Lantana är en sån där underbar häst som har den rätta inställningen och VILL jobba. Hon vill göra rätt och hon älskar att få jobba och vara duktig. Hon är stark och trygg i sej själv och bara allmänt cool. 
Jag ångrar inte en enda sekund att vi valde henne, och kommer aldrig att göra. Det spelar ingen roll vad någon tycker, synd för dom lixom om dom inte har något bättre för sej än att störa sej ;) Hon är min stjärna, och kommer fortsätta vara så länge som möjligt. Och vad det än blir av oss vet jag att det kommer bli perfekt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0