Latmask

Hey ;)
Nu har jag trillat ihop i soffan, är heeelt slut verkligen. Jag skulle haft träning med Lantana idag men det blev inget. Vi får ta det en annan dag i stället helt enkelt! Men eftersom det har blåst så sjukt mycket idag så gör det faktiskt inte så mycket, även om jag så klart var sugen. Så La fick vila idag, vi tränade bara lite på att fixa med hovarna och sådär. Igår gick vi en runda i skogen med henne, super mysigt.
Nu har jag pluggat lite spanskaglosor vi hade tills i morgon, men jag kunde dom nästan redan, haha. Så jag bara latar mej framför Robinson just nu och väntar på att pannkakorna ska bli klara hehe.. Är man lat så är man ;)
Åhh ta mej tillbaka till sommar, sol och Mollösund. Kortet är taget från världens mysigaste balkong. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0