I still need you

Men hallå! ;)
Jag har haft lite "bloggpaus" i några dagar nu... Har inte haft något att skriva om? Och så har jag vart i en liten depp-period igen.. Jag hatar när det händer, det är som att alla min känslor från förra sommaren kommer tillbaka i några dagar och jag stänger in mej själv i mitt eget huvve och tänker FÖR mycket på allt. Jag fattar inte hur jag ens kunde överleva förra sommaren då jag var sån här i princip hela sommaren. Och hösten. Och en bit på vintern.. Jag antar att jag alltid kommer va sån här i perioder. Eller i alla fall väldigt lång tid framöver. Att förlora någon tar hårt på en, speciellt om man har så starka band som vi hade, min lilla ängel och jag. Sen att det har hänt mej en hel del andra tråkiga saker, utanför hästlivet, gör ju inte direkt saken bättre. Och allt detta kommer över mej som en jäkla tsunami ibland och det blir KAOS. Alla minnen, alla tårar och all smärta. Aja, vi får hoppas att det går över snart. För det som har hänt har hänt och det kan man inte ändra på även om det har vart sjukt jobbigt..
 
Förresten vaknade jag av en jordbävning i natt! Min säng och hela huset skadade och det va något konstigt ljud som hördes, helt sjukt! Lättskrämd som man är blev jag skiträdd.. Fattade ingenting först, men sen va det ju rätt självklart att det va en liten jordbävning. Har aldrig varit med om det innan, haha!
Min älskade lilla ponnyplutt. F*n vad jag saknar dej, livet är inte rättvist någon stans..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch, tråkigt när du mår dåligt :( hoppas det blir bättre snart.
Men man måste få ha såna perioder med...
Som förra året då allt hemskt hände direkt efter varandra typ. När jag precis hade accepterat verkligheten och börjar må lite bättre, så kom nästa nedslag! Usch!
Jag kände inte någonting av jordbävningen!
Synd, har aldrig vart med om något sånt innan! Haha :) ville ju känna hur det kändes, haha :D

Svar: Ja även om det är jobbigt måste man få ha sånna perioder ibland :( Ja jag kan nog säga att jag förstår precis vad du menar, så fort man börjar känna sej lite okej blir allt ett helvete igen :/ Men hoppas att du är okej nu då?
Åh va synd att du missade den! Det va verkligen helt sjukt, hela vårt hus typ skakade, haha! Det va typ som att hela marken bara mullrade ;D Det va faktiskt värt att vakna av, haha :D Men man kan ju bara tänka hur det måste va typ där i Japan när det är sånna stora jordbävningar, det måste kännas helt sjukt! ;)
Elin Bergman

2012-08-06 @ 22:06:38
URL: http://Ujohanna.blogg.se
Postat av: Johanna

Sv: exakt! Jo just nu mår jag helt okej, dock så dagen innan min födelsedag märkte jag att smultron min kanin hade skadat benet rejält!
Så hon går med stödskena och bandage o sånt just nu! Men snart blir hon väl bättre! :)

Eller hur, hemskt för dem! Skulle aldrig våga leva i ett land med massor av jordbävningar eller tornados! D
Usch, skulle du kunna göra det?

Svar: Sv: Åh, stackars henne :/ Men va bra att du är okej nu i alla fall! :)Nej fy, jag skulle aldrig aldrig våga leva i ett sånt land! :o :s Sjukt skönt att vi inte ens kan få sånna här i Sverige! Eller tornados kanske vi kan få, men ändå det är inte samma sak som typ Japan eller sånna länder! :)
Elin Bergman

2012-08-08 @ 16:49:31
URL: http://Ujohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0