Dressyr

Jag har suttit och kollat lite på dressyren nu ett tag. Heja Minna och Santana! Åh, han är så himla fin! Fast jag kanske är lite "partisk" eller vad det heter, haha ;) Men han är verkligen superfin, shiiit vilken galopp! Där har Lantana en del att jobba på om hon ska nå upp till pappas nivå haha ;)
Sen är ju Tinnes häst jätte fin han också, och Scandic är ju himla fin han med. Men man har ju sett dom där bilderna där Kittel blir anklagad för rollkur.. Hm.. Ni vet ju vad jag tycker om sån ridning, fast har man inte vart där på plats ska man väl inte säga något egentligen. Men om det nu är så att han rider sina hästar så tycker jag verkligen att det är fel. Men nej, jag ska inte säga något för jag var inte där själv och såg med egna ögon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0