Change

Skönt med fredag idag. Denna veckan har inte riktigt varit min vecka, mitt humör har varit som en bergochdalbana på liseberg typ. Så några lediga dagar är inte helt fel just nu. Dock känner jag att jag måste få lite mer ordning på allt. Just nu är allt kaos, saker överallt, ingen koll på någonting och bara allmänt lost. Så i helgen ska jag ta tag i det och ordna upp lite på mitt rum osv. 
 
Ikväll är en väl behövd fredagkväll i soffan, med myskläder på och datorn i knät framför tv:n. Jag är så sjukt trött, orkar knappt hålla ögonen öppna hehe. Om ni ville veta är det min gamla trogna dator jag sitter med nu, som har hängt med sen sjuan. Tänk så många ord jag skrivit på detta tangentbord egentligen. Alla deppinlägg om Lazda, ända sen början när hon precis hade börjat vara skadad. Alla texter där jag verkligen har haft hoppet uppe och trott på att allt skulle ordna sej. Alla känslor som varierat så mycket. Allt på dessa tangenter, som jag skriver på just nu. Hm.. Från att ha varit en liten tjej på 13 år med en liten vit ponny och ingen som helst åsikt om något till Elin idag, 16 år med en 5-årig unghäst i stallet och sina egena åsikter. Aja, jag ska sluta skriva nu innnan det blir hur långt som helst. Ha en bra fredagskväll readers!  ;)

Cambild jag hittade på datorn från typ sjuan. Fint med tandställning.. ;)

Bild från nu. 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är helt sjukt hur Mycket man förändras genom åren! Jag SKÄMS över mig själv när jag kollar på gamla bilder i datan.. Suck! Haha, sjukt roligt x)
Din tröja är underbart fin! :)

Svar: Ja eller hur! Det gör jag med, när jag ser bilder på mej själv från typ 6:an-7:an döööör jag. Och ännu tidigare ska vi ju inte ens prata om haah xP Hur kunde man ens gå runt så som man gjorde förr..? Aldrig att jag skulle ta på mej samma kläder idag som jag gjorde då, haha ;)Åhh, tack så glad jag blir! :D
Elin Bergman

2012-09-01 @ 15:48:30
URL: http://Ujohanna.blogg.se
Postat av: Minnie

Haha gud vad du har förändrats sedan dess, så liten du såg ut på översta bilden <3 Love you

Svar: Haha ja gud som jag såg ut :P Tur att man ändras asså! ;) <3Love you too <3 <3
Elin Bergman

2012-09-05 @ 21:37:50
URL: http://minnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0