Elin

Hej och välkommen till mej!

Ni kanske undrar vem Elin är? Elin är en glad, rolig och snäll tjej född -96 som älskar hästar, foto och att vara med sina goa vänner.

Hästar har varit mitt största intresse sen jag var ca 6 år gammal. Jag har ridit på ridskola och så red lite olika shettisar när jag var liten. Dessutom har jag haft världens underbaraste kritvita D-ponny sto, Lazda. Lazda var en liten tjej på 145 cm som var importerad från Lettland, född -96. Vi hade nästan 4 år tillsammans innan min lilla ängel tyvärr fick vandra vidare till hästhimlen på grund av ett och ett halvt års skador som inte gick att "bota".

Den 8:e november 2011 fick hon somna in. Dagarna innan var de värsta i mitt liv.

Vila i frid hjärtat. ♥ Mer om Lazda kan ni läsa HÄR.

Lazda

Den 10:e februari 2012 hämtade vi hem vår nya häst Lantana. Lantana är ett halvblodssto f. 07, ca 1.60 i manken. Hon är e. Santana ue: Akribori. En jätte lugn, snäll och go liten tjej som är mest inriktad på dressyr men förhoppningsvis kommer vi hoppa lite i framtiden också.

 

Jag fotar med min Canon eos 600d. Jag har ett canon 18-55 objektiv och ett sigma 70-300. Jag fotar lite allt möjligt men mest hästar, natur och porträtt. Vill du läsa mer om min kamerautrustning kan du klicka HÄR.

Vad mer kan jag skriva? Jag älskar att tävla och är en riktig tävlingsmänniska! Som jag har skrivit gillar jag att fota, men har även blivit erbjuden att bli modell. Dock trivs jag bättre bakom kameran. ;)

Kul att du har hittat hit till min blogg, hope you like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0