Stress

Dagen idag har varit helt okej. Vi har verkligen mycket i skolan nu innan jul bara. Vi har prov i Matte, No, Franska, Syslöjd, Engelska inlämning och Svenska uppsats nu innan jul. Dessutom ska man hinna gå på alla öppet hus, besöksdagar och allt vad det är nu inför gymnasievalet... För några veckor sen var jag helt säker på vilken linje jag skulle gå men nu har jag ingen aning längre. Eller jo, det är två olika linjer jag inte riktigt vet vilken jag är mest sugen på. Så jag börjar verkligen känna mej stressad nu. Jag har jätte mycket ångest inför nationella till våren också...
Hade jag inte haft mitt hästintresse hade jag nog gått på ett annat gymnasium än något av de som finns där jag bor. Men eftersom att jag verkligen vill rida, tävla och ha häst går inte det. Inte för mej i alla fall, det finns säkert många andra som skulle klara det men inte jag. En bra grej är att jag antagligen kommer kunna välja ridning som extra idrott. Men då måste man ju ha en häst också... Och eftersom att man måste välja det nu i nian och vi väljer i februari får vi väl se hur det löser sej. Jag har ju ingen häst nu men jag hoppas att jag kommer ha det så snart som möjligt.
Saknar dej finaste lilla hjärtat ♥

Kommentarer
Postat av: Minnie

Tack elin, ja det kommer nog gå bra men känns lite nervöst ändå :D <3

2011-11-22 @ 21:30:30
URL: http://minnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0