Simning

På vår skola har vi något som heter friskvård. Det är ungefär som idrott fast alla klasser har samtidigt och det är lite längre än en vanligt idrottslektion. Vi gör inte riktigt samma saker heller, t. ex. som idag när vi hade simning/livräddning. Det gick sådär. Dykning efter dockor på botten av simbassängen är väl inte riktigt min grej... Men man kan inte vara bra på allt!
Resten av dagen har gått åt att försöka plugga lite. Jag brukade alltid vara jätte bra på att få saker gjort och planera mm. Men nu när jag inte har ridit och inte ens har häst längre har jag verkligen blivit dålig på sånt. Jag skjuter bara upp det hela tiden och får inte gjort någonting. Jag måste verkligen bli bra på det igen. För just nu känns det som om jag har miljoner saker att göra men när dagen är slut har jag knappt börjat.

Foto: Minnie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0