Mästerkock

Denna helgen kommer bli grym. Hoppas jag i alla fall. I morgon ska jag på bio med Minnie och Hanna. Vi ska se breaking dawn och innan det ska vi äta någonstans.
Sen på söndag ska jag göra något jag aldrig i hela mitt liv har gjort. Kan ni gissa? Jag ska träna. Spinning och kanske gym efter. Fast jag tror att jag kommer vara död efter 2 minuter på spinningen.... Jag har aldrig varit på ett gym och aldrig tränat något annat än ridning. Jag kan ju räkna med en enorm träningsvärk nästa vecka, men det är bara bra jag kan verkligen behöva mer muskler.
Men nu ska jag laga mat till hela familjen + Madelens kompis. Får se hur det går!

Bjuder på en jätte fin *host* bild. Ha en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: tack :D Gillar den med!

2011-11-19 @ 15:46:02
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

såg dig på bion idag! hahah ;) eller jag tror det var du? :s

2011-11-19 @ 20:13:06
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0