Lördag

Nu har jag äntligen fixat med min hårddisk. Skönt att inte bara ha bilderna på datorn.
Jag var på öppet hus på gymnasiet förut idag. Det är verkligen jätte svårt att välja! Men skolan verkade bra i alla fall så nu är det bara att bestämma vilken linje jag vill gå...
Nu måste jag göra klart svenskan och i kväll blir det lite designfix. Det är verkligen kul att ni gillar mina designer och vill att jag ska hjälpa till! För att designa är ett av mina största intressen faktiskt. Förutom ridning och foto då.
Bild från vintern 2009. En utav mina favoritbilder faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

riktigt vackert med all snö! :)

2011-11-26 @ 21:27:59
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0