24 november

Idag är det exakt en månad kvar till julafton. Tiden har verkligen gått jätte snabbt, det känns nästan som om det var sommarlov förra veckan. Det ska bli riktigt skönt med jullov och jag hoppas att mitt jullov kommer bli jätte bra. Det kan ju inte bli värre än vad sommar/höstlovet var i alla fall. I julklapp önskar jag mej en ny häst så klart. Annars är det väl mest lite "småsaker". Det kanske är dags att göra en önskelista så att man inte bara får massa onödiga saker?
Vad önskar ni er i julklapp?


Kommentarer
Postat av: malinsfotoblogg ♥

svar: yes, det äre, det är bara frost :)

2011-11-24 @ 21:32:13
URL: http://malinsfotoblogg.se
Postat av: celine

sv: då skickar jag runt 6 bilder, så kan du välja? eller vill du ha fler? :) tänkte om du ville lägga in några i menyn med :)<3 okej om jag skriver några önskemål i mailet med? :D

tack så himla mycket! han är en ponny som verkligen gör allting för sin ryttare, han är en riktigt duktig ponny! :)



förresten, bloggen heter celinelidebring.blogg.se , skickar lösenord och så med så du kan lägga in med om du vill :)

kram <3

2011-11-24 @ 21:58:50
URL: http://ciie.devote.se
Postat av: Adina & islandshästen Funi

En häst låter som en bra julklapp :)



Själv önskar jag mig inga småsaker heller direkt, (fast inte lika stort som en häst, haha). Kamera, mobil och dator är väl någonting som alla tre börjar ramla ihop snart. Eller åtminstone de två senare. Kameran är i fint skick - men vill ha en ny ;)



Btw, din blogg är superfin!

2011-11-25 @ 11:01:18
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0