Fullt upp!

Idag har jag faktiskt ridit. Jag har varit iväg hela förmiddagen, därför har det inte blivit någon uppdatering förrän nu.
Igår kväll följde jag med Hanna till hennes ridlektion. Mysigt! Jag passade på att hälsa på min gamla sköthäst Kjell. En C-ponny valack, född -96. Jag var nog skötare på honom i cirka 3 år innan jag slutade på ridskolan. Han var lika söt som förr och jag hoppas att han kände igen mig lite i alla fall. Jag vann även KM i dressyr för lektionshästarna med honom 2008.
Sen på kvällen hade vi tjejkväll med ansiktsmask. Mysigt!
Lilla Kjell. Eller som jag kallade honom Kjelleponken eller Kjell kriminell haha.

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, kjell var den ponnyn som jag hade under typ hela mitt första ridskole år! han e verkligen en favorit! :)

vem har du ridit idag? Herman eller? :)

2011-12-03 @ 18:19:35
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: en häst som du provred kanske? haha :)

har du hittat nån som du har fastnat extra för? :)

2011-12-03 @ 22:46:22
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0